Snart vänder vi.

Det har varit en lång dag, i många bemärkelser.
Sov inte många timmar inatt och klev upp tidigt för att åka med mamma så jag inte skulle försova mig.
Har även varit väldigt orolig under natten, så som det alltid blir när man ska göra något man inte gillar.
Surrarde strunt med Jessica och lät tiden flyga förbi innan doktorn väntade.
Det gick bra, inte så bra som jag önskat. Men man kan inte få allt man vill här i världen.
Är sjukskriven i tre veckor till och har fått hjälp på vägen, jag litar på farbror doktor.
Det är inget jag någonsin velat men vad som än får mig tillbaka på fötter snabbt, det är bra!
Som det är nu är jag inte jag och då är det en oro i sig.
Har tagit första tabletten och den smakade nästan hallon, fast inte så gott.
Det känns som ett sorts lugn lagt sig över mig, det är nog inbillning.
Jag är vansinnigt trött efter en lång dag och han pratade nästan romantiserat om dessa piller.
En blandning av dessa två måste det vara.

I vilket fall ska jag försöka kolla på Project Runway och sedan slockna.

Håll tummarna att jag mår bra efter det här!

Kalinixta

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vet egentligen inte HUR jag hamnade på din blogg..., men här är jag...

Har läst en massa om ditt mående och känner igen mig alltför väl...., fast i mitt fall var det några år sedan...

Det låter kanske sjukt med medicinen hjälpte mig att hitta tillbaka till vardagen och livet..

Hamnade på en lagom nivå..., allt var plötsligt inte svart eller vitt... (eller i de jobbiga stunderna kändes ju allt svart iofs)



Hoppas att du snart är på bätttringsvägen..

Det kan ta tid men låt det göra det...

DU är viktigast i ditt liv och du måste få möjlighet att hitta tillbaka till dig själv...



Stor bamsekram

2008-08-27 @ 21:27:56
Postat av: Carro

Tack så jättemycket. Det värmer!

Och jag håller tummarna, för mig själv och alla andra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback