Tack-för-nu-och-lycka-till.

And things has started..

Om drygt två timmar ska jag på tack-för-nu-festen för Frida.
Har  inte gjort något speciellt, ligger mest och funderar på vad jag ska klä mig i.
Tanken är att sitta ute har jag hört, så overallen lockar mest.
(Om jag haft något hade den gjort det åtminstone..)
Har så mycket oanvänt i garderoben som säkert skulle vilja göra nytta
innan sommaren är slut, men jag trär nog på mig min nya favorit-sjömans-klänning
eller ett par jeans och en skön kofta. We'll see.

I alla fulla fall, det känns rätt skönt att komma ut och träffa lite folk.

Annars är allt precis som sig bör, eller inte bör.
Beroende på hur man ser det.

Jag känner mig som 14 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback