Thank's for caring.

Jag är vaken sedan typ två timmar och en halv.
Inatt har jag fått sova, tack och lov. Runt en halv tio var jag så trött att jag inte kunde hålla mig vaken.
Har dessvärre drömt en massa skumt och vaknat flera gånger,
men meducinen hjälpte för jag somnade om på en gång hela tiden.
Sov länge idag, det är jag medveten om. Det var något herr doktor sa att jag skulle göra.
Känner mig yr. Har druckit en kopp kaffe som tydligen kunde hjälpa lite, sedan lagade jag lunch.
Åt alldeles för lite igår av någon dum anledning. Nervositeten gjorde mig illamående.
Bacon chicken var en av de godaste internationella sakerna i Grekland,
så en sådan lagade till åt mig själv idag.

Borde duscha snart och göra mig färdig.
Om fem timmar är det dags för ett nytt piller, då ska jag sova igen.
Rutin är skönt - men skumt ibland.

Har fått vacka krya-på-mig-blommor, fina ord och omtankar.
Tack till alla! Det värmer lite extra.
´
Alltid lär man sig något och jag måste lära mig att lyssna mer på min kropp när den säger ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback