The air is getting hot.

Jag har ta mig tusan sovit, och sovit, och sovit allra näst hela dagen lång.
Men vansinnigt skönt kan ni slå er i backen på att det var!
Är det något jag fortfarande behöver är det sömn banne mig.

Måhända att det är dumt att säga när klockan nu är 03.36 och jag fortfarande är vaken,
men det beror nog allra just på att jag sovit hela dagen och faktiskt är dödstrött just nu.
Det är bara det att jag är lite upp i varv och är alldeles vansinnigt lycklig. Fortfarande.
Precis som jag gillar't!

Vi tog en sväng till Näsåker. Jag, Anders och Oscar.
Där har vi strosat fram och tillbaka, tillbaka och fram på ett cirka.
Måste erkänna att jag inte såg många i mörkret och alla jag såg var för unga. Typ.
Jag åt de bästa vårrullarna jag vet, dom är guld värda!
Men jag måste även erkänna att det inte har samma charm när man bara går
utan mening och kollar på folk, jag var inte ens onykter hör och häpna!
Det har nog mycket med vädret att göra. Det var kallt, grått och ruggigt.
Det har nog mycket att göra med att jag faktiskt inte bodde där i år,
samma stämning kan helt enkelt inte infinna sig tyvärr.
Men sedan har det nog även mycket att göra med att jag börjar bli vuxen.
Believe it or not.
Att gå och hänga bland småglin som slåss är inte alls lika lockande då som nu.
Jag skyller på vädret..

Nu ska jag sova.
Drömma gott och längta lite, för det är jag värd.
När jag nu börjar jobba för övrigt är osäkert,
inte på måndag tror jag. Inte som det ser ut.
Vi får se.

Jag
Du
Vi
Dem
Ska jag kalla det för överlycka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback