The winner takes it all.

Nätterna lunkar fram nu, jag tar min meducin och sover.
Igår tog det dock tid, fick ingen ro förrän klockan hann slå 12.
Men det gör mig inte mycket, jag sov till halv nio och då fick jag all sömn jag behövde.
Rutin kära ni, rutin. Det är vad som ska tillkomma näst i mitt liv.

Var ner på Risön och kollade på Ellen när de spelade cup-match mot jättar.
Ett år gör stor skillnad när de är så unga, ändå hade de vunnit sist.
Motståndarlaget var revanschlystna och vann med vansinniga 7-1.
Huvudsaken det är roligt säger alla, jag måste hålla med.

I övrigt är mitt liv lika händelselöst, med undantag för att en kvinna
kramade om mig idag och sa att det var sjutton vad de saknade mig på jobbet.
Sånt värmer.

Well well, nu ska jag göra mig pigg och kanske åka en sväng med Ellen och Peter på stan.
Det händer mycket just nu.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback