The worlds still spinning and im just sitting here.

Tankarna höll mig vaken länge inatt,
jag håller på att förlora allt vett jag någonsin haft.
Egentligen kan jag inte förstå var jag får allt ifrån
eller varför jag nu oroar mig för allt som sker i världen.
Jag är säker på att det är en fas, som snart går över!

Ska försöka gå ner på stan idag, det regnar och är kyligt.
Jag vet allt jag sagt om inga mer kläder,
men nu börjar det fan bli riktigt kallt ute och då funkar inte mina sommarkläder längre.
Sorry to say this, men jag behöver nya kläder!
Planen är att inhandla kylskåpet fullt idag och sedan något nytt
till garderoben möjligtvis. Skattepengarna bara ryker.
Jag kommer ha ångest. Men det kvittar just nu.
Rean på Wedins lockar mig också. Dit ska jag allra först!

Filakia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback