Vad som gör mig hel.

Jag är helt slut som artist och som privatperson.

Ligger än igen i sängen, har inte gjort något vettigt alls än så länge.
Här stannar jag nog resten av dagen.
Det värsta är att när mörkret faller blir jag så vansinnigt rastlös
om jag legat inne hela dagen och jag vill, bara vill göra något.
Men än så länge trivs jag bra under täcket och stannar här.
Det är varmt och myggfritt, precis så som jag gillar det.

Har haft en av de mysigaste stunderna hittills.
Kan vara en dröm eller möjligtvis verklighet.
Det spelar ingen roll för jag kan känna lyckan i kroppen.
Inget eller ingen få mig att må så bra som jag gör då.
Bara ett eller en, beroende på hur man ser det.
Nu ska jag fortsätta drömma.

Mellan sömn och vakna stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback