Watch me pass by.

Kvällen är här.
Det är mörkt ute och sommaren börjar officiellt ta slut.
Egentligen är det vansinne vad fort tiden går.
Jag har nu varit hemma i Sverige i snart ett år,
det längsta på väldigt länge men jag måste säga att jag trivs!
Bättre än väntat och jag är glad över allt just nu.
Känner mig fortfarande trött och sliten.
En del osäker på vad jag bör göra nu, ska jag gå tillbaka och jobba
eller ska jag försöka hitta på något nytt?
Jag trivs så bra på jobbet men
det här är ett tecken på att det är något som inte fungerar.
Helt utmattad.

Har varit fruktansvärt skönt att bara legat i soffan hela dagen
och hela kvällen med för den delen.
Imorgon kan det bli detsamma, eller så kan det bli Urkult.
Vem vet.
Men jag kan säga att när jag stannat hemma när möjligheten
fanns att åka till Näsåker då är jag fan trött.
Och kanske en del vuxen.

Time goes by


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback