While you're missing me im thinking of you.

Ännu en inte helt effektiv dag people.
Men vet ni vad? Det kvittar.
Hela meningen med att jag är hemma är för att återhämta mig,
ta det lugnt och vila. Sova mycket, göra vad jag orkar.
För att sedan vara social i små mänger, så mycket som jag känner att jag klarar.
Så regniga dagar när jag ligger hemma i sängen passar mig alldeles perfekt.
Även om jag får lite panik och känner mig arbetslös igen,
sådär vet ni när man vet att man äter för mycket och rör sig för lite.
Det är något jag tänkt på, men som jag väljer ta som det kommer. Nu är jag inte motiverad.
Då finns det inte heller någon mening, jag tänker inte pressa mig själv till något jag inte vill.
När man inte får något gjort och känner sig nästan värdelös.
Helt sant är inte det sista, idag har jag gjort både middag och gjort fint.
Sedan gick jag för en stund sedan och bokade tvättstuga till imorgon bitti.
Ska försöka kliva upp tidigt och få det undanstökat så att det torkar,
förutsättningarna för det är inte de bästa i den andra bunkern här i huset.
Annars har jag inget alls planerat imorgon och tanken är underbar.
Ingenting planerat, inga tider att passa på jobbet, inget att stressa över.
Fritid.

Jag är fortfarande helt slut. Ska äta någon vindruva till.
Dom är grekiska och vansinnigt goda, påminner lite om min och Annies veranda
där vi fick serverade direkt ifrån trädet av den söta husägarinnan.
Har kollat på resor. Jag måste sluta bränna alla pengar.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback