Come on baby light my fire.

En och en halv timme senare och jag och Ellen är ensamma i stugan.
De tog lite pick och pack och drog iväg till Funäs efter att ha ringt sjukvårdupplysningen
som enbart hade en halvtimmes väntan och inte mer. Lite imponerande!
Jag tycker synd om stackarna som svarar i andra ändan av telefonen och måste prata med sjuklingar dagarna i ända.

Vi försöker göra upp eld här jag och syster-yster.
Men hon är 10 och jag är helt jävla oteknisk. Till och med när det gäller något så jordnära.
Tredje gången gillt var det nyss och den chansen slocknade precis.
Det kommer sluta med att jag eldat upp alla tidningar och ändå inte fått fart på skiten.

Jennie går modevisning ikväll och tanken var väl att jag skulle åkt ner,
men nu vet jag inte alls hur det blir när mamma är borta.
Och så var Elin inte på gång, jag hoppas hon mår bättre snart!

Nej kära ni, håll tummarna för att jag får fyr i brasan!
Det är inget mysigt i fjällen utan eld i öppna spisen.

Varma hälsningar Carro den otekniske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback