Congratulations.

Till mig själv!

För idag är ingen vanlig dag, det är min födelsedag!
Åh jösses, jag börjar bli gammal..

Nu har jag bakat färdigt det jag kunnat, helt plötsligt tog bakpulvret slut.
Så sista tårtan får jag baka i eftermiddag hemma hos mamma.
En pinocchiotårta, en vanlig tårta, vaniljbullar, smörkola och morotskaka har jag hunnit göra i alla fall.
Nu ska bara all smet på och i överallt sedan är jag klar!
Men allra först måste jag göra mig färdig, jag ser ut som jag vet inte vad idag.

Ska även passa på att gratta ELENI MOU som också fyller år idag!
Xronia polla, happy b-day and grattis på födelsedagen!

Och så vill jag tacka alla som redan hunnit gratta mig!
Tack!

Have a wonderful day.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback