Do you want more?

Det går dygn mellan uppdateringarna men jag lever och frodas kan ni tro!

Ikväll var tanken att jag skulle ut och svänga lurviga efter jobbet,
men det blev himla sent och Anna sussade sött innan jag ens slutat.
Imorgon drar hon till Åre rödtottan och jag önskar henne en underbar säsong.
Gör inget jag inte skulle göra! (Inom dom ramarna är det lätt att hålla sig.)
Skämt åsido så lämnar hon stan tidigt imorgon och lite avundsjuk blir jag nästan,
trots att jag trivs så pass bra i stan som jag avskydde förr.
En säsong borta är jävla skönt faktiskt, man kommer bort från tänket som annars blir i småstäder.
Det är som det där alla säger att de aldrig vill bli som sina föräldrar,
likt förbannat sitter man där 30 år senare och inser att man blivit precis likadan!
Så är det också med tänkandet när man varit på ett litet ställe för länge,
värderingar, rykten och beteende gnuggar av sig och så blir man likadan.
Pinsamt! Jag ska försöka ta mig härifrån, först för att hälsa på rödtottan kanske.

Imorgon åker nog mamma och jag till S-vall och handlar litegranna.
Det beror förvisso på hur på lyset hon blev på julfesten ikväll,
känner jag henne rätt blev det lugnt och det hoppas jag också!
Jag har ganska många juleklappar kvar att köpa och det är lika bra av få det gjort!
Från och med nu kommer jag ha tid för lite och ännu mindre,
på onsdag börjar julborden på jobbet och sedan är jag busy 24-7.
Det ger mig mycket pengar och då jublar jag ska ni veta!

Dags att sova. Måste nog upp i tid imorgon om vi ska hinna med en utflykt.
Håll tummarna att jag slipper skabb.
Min gode vän som sov över i måndags måste ha fått skiten på sig i de Österrikiska alperna
och jag hoppas för allt i världen för det första, att det inte är det hon har för hennes skull
och för det andra att skiten inte smittat ner mig.
Jag kommer klia ihjäl mig bara av inbillning!

PS.
Jag har haft Jay Z på hjärnan hela dagen idag igen!
Thank you, thank you, thank you. Your far too kind!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback