Don't stress around music.

Det var längesedan jag lyssnade på något dylikt med full-fart på heltid.
Men jag gillar'en här!
Perfekt att jobba till, då vi blir på glatt humör och får lite pump i benen,.



Nog för mig.
Jag måste göra mig färdig! Och det är ett måste minsann!

Förresten tänker jag på fröken Sandra, hon stressar lite för mycket för hennes eget bästa nu.
Tror jag. Så var det åtminstone sist.
Och jag absolut inte att hon ska smälla in i väggen hon med. Det vore dumt!
Så, när jag har tid tidigast från nu ska jag hitta på något med henne. Det var längesedan nu!

Keep it real.

Kommentarer
Postat av: Missjeni

Roligt att höra att du ställer upp :D Javafan, jag får ta en tripp till dig snart känner ja, det var ju fan lite för längesen nu! är det nå röj i skellefteå då? :P Allt är bara fint med mig i övrigt, mycket i skolan men sånt har man ju gett sig in i självmant :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback