Du är underbar.

Jag är hemma i nya lägenheten och det är fortfarande kaos.
Tro mig! Jag fattar inte hur jag någonsin ska kunna få någon ordning.
Men, jag tar det som det kommer och imorgon vore guldläget för att fixa lite.
Jag är ju ledig hela dagen!
Å andra sidan fyller Hugo år så han måste firas. Och så pratade jag och Sandra om S-vall.
Som det känns nu blir det inget av med det, fast vem vet.

Jag borde och måste ta mig till Önsta för att städa ur bunkern riktigt
och sedan få med mig både dammsugare, diskställ, mopp och hink.
Allt det där som jag måste ha här för att få ordning på kaoset här med!
Idag fick jag de riktiga nycklarna med förråd på vinden och allt. Toppen!

Ikea nästa för mig vill jag allra helst. Det finns så mycket jag vill köpa hit nu!
Helst allt på en gång. Som ett litet barn är jag.

Nu måste jag sova, klockan är dyngmycket.
Men så knackar det på dörren och det får det fan göra,
för jag orkar verkligen inte öppna nu!
My guess is that it's someone next door, dom har tydligen efterfest och spelar en låt om och om igen.
Dunka-dunka-dunka-dunka-dunka-dunka-dunka är allt jag hör.
Jävla lyckat upplägg för att få några timmars sömn!

Hur som haver.
Sov gott och ha en underbar söndag!

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback