Förbannat är allt jag kan säga ibland.

Det är redan tisdag, vilket innebär att det är onsdag imorgon.
Och onsdag kära ni, det betyder tyvärr julbord på jobbet i flera dagar framöver!

Förbannades förbannat var det första jag tänkte när jag vaknade imorse
och så har hela dagen fortsatt på ett ungefär.
Inte speciellt bra hjälp för någon sorts julstämning.
Jag försov mig, och inte lite heller ska ni nu få veta!
10.35 slog jag upp mina blå ögon och var uppe ur sängen och hade ringt till mamma om skjuts på en halv minut.
För 10.30 skulle jag ha infunnit mig på jobbet.
Allt jag hann göra var att borsta tänderna och hoppa i några alldeles för kalla kläder.
Bra start på dagen, tack för den!

Är rädd för att jag håller på att bli dålig och att det är därför jag är så trött.
I flera dagar nu har jag inte vaknat av väckaren alls och det är ovanligt minsann!
Sedan somnade jag som död redan innan tio igår av meducinen
och klockan ett mitt i natten vaknade jag av att det varmt.
Då låg jag i sängen med kläderna på, datorn på, tv-n på och alla ljus tända.
Kanske inte det bästa.

Nu har jag ont i magen och ska försöka lugna ner mig inför imorgon.
Jag hatar att stressa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback