Genom glädje och sorg.

God morgon säger jag från bunkern!
Eller morgon och morgon, jag är en sjusovare på dagarna minsann.
Men det är så himla skönt att sova länge när jag faktiskt börjar sent.
dessvärre gör väl denna ovana så att jag försover mig när jag börjar tidigt.
Mostra mi väckte mig vid halv tio redan, men då var jag helt väck.
Knasigt, men jag har nog fortfarande inte riktigt vant mig vid meducinen,
kan bero på att jag nästan aldrig tar den klockan 20.00 som sagt
eftersom jag då inte kan stanna och jobba klart på jobbet.

Hur som haver.
Idag har jag inget planerat, men är fortfarande heltaggad på lägenheten.
Det finns så mycket jag vill köpa!
Tyvärr skiter jag inte ut pengar så jag får gott vänta ett tag.
Men den som väntar på något gott va..

Nu borde jag försöka få tag på Angelica och göra mig färdig!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback