Give me a gift.

PS.

En jul utan redovisning av allt man fått går ju inte för sig.
Då minns jag ju aldrig vad fick någon vecka senare.
Så i alla fulla fall.

Jag har varit hos moster med mina monster och firat julen.
Ätit så jag nu knappt kan röra på mig och fått underbara paket.
En massageapparat fick jag av mormor så nu ska jag försöka få någon ordning på ryggen.
Idag har den varit så paj att jag knappt kunnat röra mig. Hon gav mig även grytlappar och kökshanddukar.
Väldigt bra! Av moster med man fick jag tre söta tavlor som jag ska placera antingen i min nya hall, eller i badrummet.
Av lillasyster Ellen fick jag ett kakfat med lock, superbra eftersom jag bakar så mycket!
Av lillasyster Malin fick jag SATC-boxen. Något jag redan hade.
Men sen hon lånade den har mycket varit paj och några helt borta så jag blev så himla glad.
Mamma & Peter gav mig allt jag önskat. 1000:- på MIO som hjälp till min nya lägenhet.
Även 500:- på Fresks till färg. Jag hoppade i taket av lycka.
Jag fick det söta verktygssetet ifrån Lagerhaus så nu ska jag minsann bli händig!
Mamma hade också stickat superfina lila vantar av garn jag sagt att jag ville ha,
och min basker var färdig och låg i ett paket. Toppen!
Pappa gav 500:- till att köpa något jag behöver, jättebra det med. Allt till lägenheten!
Av låtsas-farfar med sambo fick jag i vanlig ordning en bok, något jag faktiskt saknat på sistone.
Så nu sitter jag här hemma i min stökiga och relativt tomma lägenhet med tända ljus,
kollar på SATC och myser för mig själv. Kan bli att jag tar ett glas vin. Eller så somnar jag snart.
Men först ska här kollas på färg och möbler, nu ska jag göra ett ryck i min nya och snart fina lägenhet!

Imorgon är det stressigt igen. Ska upp med alla kartonger till förrådet och sedan sortera all ren tvätt in i garderoben.
Sedan ska det göras rullar till knytis och jag måste också bli färdig.
Men jag ser fram emot det!

Jag vill tacka alla som gör mitt liv underbart!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback