Gräv ner mig.

Jag är så seg att allt jag kan säga är fy fabian var mycket jag har att göra!
Imorgon är det måndag igen, men först söndag idag.
Jag måste ta mig upp till bunkern och städa ur och så måste jag få någon ordning här hemma.
Men så måste jag också fira Hugo på 4-årsdagen och usch.
Ja ni fattar, jag har måsten upp till halsen och då lägger jag mig hellre framför datorn och skiter i allt.

Har satt upp ett par gardiner men så såg jag att jag behöver borrmaskin för att få in mina egna
gardinstänger och inte de fula som hängde här, så gissa vad jag gjorde.
Jag gav upp.
Har packat upp den värsta lådan med alla skräpgrejer och papper, lite är inne i hyllor nu.
Resten ligger i soffan och skräpar. Lyckat!

Dags för en dusch och försöka få någon som helst liten ordning i allt kaos.
Wish me luck.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback