I know you're the one.

Jag är tillbaka i sängen efter ännu en dag på jobbet.
Massor med roliga saker har skett ska ni veta,
för det första har vi haft roligt på jobbet hela kvällen!
Ännu roligare blev det när Tobbe ringde efter sin sambo
och vi surrade strunt och drack vin när alla gått.
Jag gillar när spontana men roliga saker händer.

Dessvärre orkade jag aldrig gå ut som Julia ville.
Jag var helt matt i huvudet och hoppas få träffa henne imorgon eller så!

Eller kanske rentav när jag städar ut lägenheten min,
för nu är den minsann uthyrd till nr 2 som kom och kollade på den.
Halleluja för min del, jag slipper betala dubbelhyror på min söta servitrislön.

Vem vet, kanske åker jag till Prag över nyår. Jag är mäkta sugen!
Hade önskad att Johanna vore hemma och kunde följa med.

Nu ska ni veta kära ni att jag lyssnar på musik och mår gott.
En låt framför allt, och den kommer alldeles strax.
Om några minuter borde jag sova så jag orkar med lördagen också.
Typiskt, för jag har haft lördag i huvudet hela dagen,
Skumt. Det beror nog på igår.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback