In a million years.

Äntligen söndag säger jag faktiskt!
Den här veckan har varit fram och tillbaka, upp och ner.
Igår hade jag söndag i huvudet och i torsdags lördag,
men idag är det visst söndag och jag är ledig!
Himla skönt då jag har en del att uträtta idag.

Jag har torkat golvet med en blöt handduk eftersom moppen fortfarande är kvar i bunkern,
kanske inte så jävla effektivt men vad gör man inte när det är öl över hela golvet?
Hur lyckas folk på lyset egentligen? Eller ja, hur lyckas folk alltid?
Jag har till exempel ramlat och gjort mig illa, här inne i lägenheten.
Hur och var behöver vi inte säga, då skäms jag. Men det var nyktert och det var halt!
Pinsam. Det är vad det är.
Tillbaka till ämnet. Handduken blev skitig, men lägenheten blev okej!

Nu måste jag dammsuga lite och köpa superlim medan jag väntar på att kära moster plockar upp mig.
Vi ska bli färdiga i bunkern. Mamma har dock varit extremt klantig och inte gett en nyckel till huset till någon.
Så min ena bunker-nyckel och en väska jag skulle behöva packa i är där inne, och jag utanför.
Sedan ska jag försöka träffa den gamle hyresvärden så jag får skriva på det där papperet och ge honom en nyckel.
För imorgon 08.45 går bussen och jag hoppas jag hunnit vakna till dess!
Hur fan jag än vrider och vänder på det lyckas jag med att stressa upp mig, i onödan. Trams!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback