Inte en dag utan musik.

PS.

Av en händelse ramlade denna vackra och helt undersköna låt in i hjärnan.
Som så mycket annat påminner den om små delar i livet, kanske helt utan någon riktig mening.
Den ger mig så många känslor och jag förstår än en gång att jag inte skulle leva en dag utan musik.

Så därav får ni har överseende med just musiken. Utan den hade jag nog aldrig kommit så långt som jag gjort.
Tillsammans med skrivandet och meducinen givetvis.
Alla små saker i rätt riktning är bra.

Men  tyvärr märks det alltför väl ibland att jag psykiskt inte är i närheten av var jag en gång trodde jag befann mig.
Jag har blivit svag. Men ändå så stark.



Time heals everything.

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback