Jag är kär i livet.

Än en gång sov jag dynglänge och så kom jag på att det är söndag idag!
Så himla skönt.
Nu borde jag ta mig ur sängen där jag legat och myst, kollar på tv och bara mår gott.

Försöker kolla på MIO och Ikea om jag kan hitta en fin säng till överkomligt pris,
det är ju inte direkt så jag skiter pengar till såna saker.
Har också gjort ett försök att hitta fina köksstolar, då de jag har inte säljs längre och jag bara har två.
Några fler skulle vara bra att ha i en större lägenhet, men å andra sidan är det ingen panik med just dem.

Egentligen var tanken att jag skulle packa idag.
Men utan både tidningar och kartonger kan det ta mig tusan bli jobbigt.
Jag får fixa allt i veckan istället för innan söndag ska halva mitt liv vara nerpackad.
Det kan ni slå er i backen på!

Dags att duscha och städa lägenheten så den blir trivsam igen.
Sedan ska jag äta goda tryfflar jag fick av mamma i födelsedagspresent och kolla på Svenska Hjältar galan.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback