Kala xristougenna.

GOD JUL!

Får jag säga en liten stund för sent nästan.
Nu har här varit tyst och lugnt i flera dagar,
igår var jag så uppe i varv att jag blev galen.
Sov hos mamma på berget för att prova jackan som blev klar, och fin!
Hon är duktig min mamma.
Efteråt drog jag hem för att fixa det sista till hennes & Peters juleklapp.
Bakade godis och bröd som en galning för att hinna ner på stan,
träffa pappa, köpa julklapp till chefen, slå in mammas och köpa grejer till knytis imorgon.
Inte nog med det. Klockan 17.00 skulle jag befinna mig på jobbet.

Hur säger man? Fint folk kommer alltid sent och det gjorde även vi.
Men det var supertrevligt och det blev sent. Men lite mer att dricka än planerat.
Så idag har jag mått som jag förtjänat, och det var det värt!
Därför vill jag tacka alla som gjorde årets p-fest till en rolig kväll!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback