Knäck mig likt en nöt.

Aj, aj. Min rygg knakar och jag tar mig knappt ur sängen.
Det här bådar inte gott och det där med att jag ska köpa nytt säng,
det är inget dravvel utan något som verkligen måste göras nu på studs!
Allra helst ska den finnas i lägenheten innan mig, men allt går inte precis som man vill jämt.
Igår knäckte jag den från svanken ner till svanskotan och det gjorde mig till en ny människa!
Ljuvligt!

Idag ska jag nog springa en sväng på stan innan jobbet,
måste försöka köpa färdigt mor och Peters + pappas juleklapp.
Något litet till farmor måste jag också köpa och jag håller tummaran för att mamma köper något
himla bra till mormor så går jag in med pengar i den. Det är så svårt att komma på vad alla vill ha!

Time to get dressed.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback