Last chance to make everything right.

Sista dagen för året och jag minns fjolårets som om det vore igår.
Då var det maskerad på schemat medan allt i år är rätt diffust.
Inte mig emot i och för sig, allt beror på hur jag känner mig och hur det går med Peters fot.
Middag blir det i alla fall med familjen och förhoppningsvis med moster, man och monster.
Monstren har dock fått riktigt hög feber men vill åka till fjällen ändå!
Typiskt mitt såhär på nyår, speciellt när moster var sjuk på jul.

Elin ringde runt igår och la undan biljetter åt oss på Ramis ifall det blir så att jag vill ut.
Men vi får se hur det blir.
Hur som kan det inte annat än att sluta bättre än ifjol. Då det slutade i kaos.

Time to get some breakfast.
Sedan ska vi vänta på mamma och Peter som ska gipsa foten någonstans,
under tiden ska vi nog dammsuga och kolla på dåliga filmer Ellen & jag.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback