Lonely.

Jag jublar vad skönt det är när allt är nystädat och fint!
Egentligen gjorde jag inte så himla mycket,
men det är i alla fall dammsugat, skurtorkat och städat på toaletten.
Det där med dammtorkning känns överskattat precis innan jag ska flytta.
Allt ska ju städas ut, ordentligt för den delen!

Hade velat börja packa idag, det är tyvärr knivigt utan något att linda sakerna i.
Tydligen ska jag jobba kväll imorgon så då blir det inte av.
Tisdag har vi sista julebordet och jag kommer jubla och vara glad!
På onsdag hoppas jag därav på att få vara ledig, perfekt när mostra mi har tid att hjälpa till.

Men jag har fått något vettigt gjort under tiden,
inte så himla mycket men jag har knåpat en del på hemsidan
och jag tror den börjar bli i smak med allas önskan.
Lite närmre är lite bättre.
Jag har även fixat mailen till hemsidan som nu funkar som smort,
så med en gång mailade jag iväg förslag på mat som önskat. Hoppas det går fram!

Nu är jag trött. Igen. Galet.
Ska laga ihop något av köttfärs, kan bli en sås med mycket gott i.
Det är söndag, då får det vara lite lyxigt.
Sedan ska jag njuta av tryfflar som sagt. Har tänk massor ljus och har det mysigt!
Men jag måste tvätta och färga håret innan jag lägger mig.

Måste, måste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback