Love the truth that comes out of your mouth.

Jag har haft en underbar dag gott folk!
Från början till slut och jag blir lika glad varje gång minsann!

Imorse klev jag upp sent och blev klar i tid till mammas taxi kom,
hon är som en liten chaufför åt mig men mest på hennes tider,
då känns det mer okej eftersom hon faktiskt inte ofta måste åka omvägar
på knasiga tider bara för min skull. Enbart ibland, och då förtjänar jag det!
I alla fulla fall möttes jag upp med fröken Molitor Sjöberg och en viss rödtott.
Vi gick till cafét och fick saker bekräftade, mer om det senare mostra mi.
Jag åt paj då hålet i magen var större än någonsin och till efterrätt kolatårta med grädde.
Vad tusan, är det fredag då är det!
Det stod jag mig på ända tills ikväll så det var värt varenda litet öre.

Fröknarna gav mig födelsedagspresenter och jag blev så glad!
Småförpackningar med flingsalt i olika smaker vilket är super,
det betyder att jag kan göra tryfflar med ännu mer roliga smaker när hushållsmaskinen är på plats!
Jag fick också en peperoni & vitlöksolja som luktade supergott.
De hade tur och valde det jag gillar allra mest, peperoni är som en drog.
Jag knaprar i snitt 15-20 st om dagen på jobbet. Bättre än choklad!

Under kvällen har jag jobbat med rödtottan själv som sällskap.
Allt har flutit på perfekt och jag har haft himla roligt.
Det blev en tidig kväll för en gångs skull och nu planerar jag att ta mitt pick och pack till krogen imorgon.
Hon beger sig till Åre för en säsong på söndag och det vore roligt att svänga några lurviga innan dess.
Sedan måste jag fira med Julia att Julia är hemma! Om hon nu tar sig hem från Umeå imorgon.
Så jag ska ruscha på med allt på jobbet och försöka ha lite roligt!

Nu. Sova. Nog med strunt.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback