Lugnet efter stormen.

Hola, hej och yiasou!

Jag är äntligen vaken. Helt sinnsykt länge har jag sovit idag.
Ställde visst väckaren klockan 10 men måste ha stängt av den
mitt i morgonen när jag sov som allra skönast.
Så för en halvtimme sedan slog jag upp mina blå ögon och hade ont i ryggen.
Not to worry about, det går över så fort jag får lite vatten på mig.
Hoppas jag. För ryggen har krånglat en del.
En riktig massage av någon jätte med stora, starka händer är nog vad jag behöver!
Kanske ett tips till julklapp till någon snäll människa?

Känns stressigt att jag måste ut ur lägenheten innan nyår,
men å andra sidan är det bara positivt stressigt. Jag är så glad att jag slipper dubbehyrorna!
Så imorgon börjar jag nog packa ner allt, frågan är bara var jag ska börja.
Hör inte nya hyresvärden av sig i början av veckan ringer jag honom
och frågar snällt om jag får börja ställa in grejer i lägenheten eller åtminstone förrådet innan jul.
Sen drar alla och det blir trixigt för mig att bära ner allt själv till det nya.

Tobbe sa igår:
"Varför lämnar du bunkern, det betyder att du kommer bli kvar för evigt.
Skaffa dig inget trivsamt, då kommer du aldrig iväg igen."

Kanske är det så att jag är menad att vara här för tillfället?
Men om ett år eller så vet man aldrig vad som händer.
Just nu längtar jag efter sommaren så jag får åka till Kerkyra igen och må gott!

Från att ha varit kaos känns allt helt läkt.,
Helt lugn.
Det kan förändras på en nano-sekund.

Frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback