Make a wish.

PS.

Som så många andra tycker jag att Martina Haag är dödsrolig!
Bland de massa pengarna jag köpte jultidningar för hade jag också beställt hennes bok,
det två andra var en chokladbok och en dessertbok.
Synd bara att jag inte själt gillar att äta sötsakerna så mycket!
Ett café vore med andra ord en perfekt lösning!

I alla fulla fall. I Martinas "nya" bok "I en annan del av Bromma"
så har hon skrivit om Norges prins med prinsessa.
Talet Haakon läste för Mette-Marit, om det nu stämmer att det var detta tal,
får personen i boken att börja gråta och fick mig att önska att
någon en dag kommer säga något lika fint till mig.

"Jag tror inte jag varit på arg på någon som på dig.
Jag tror inte jag varit så svag och så stark som när jag varit tillsammans med dig.
Jag tror inte att jag varit så fylld av kärlek som tillsammans med dig.
Du får fram hela spektrat.
Jag kan inte lova att det kommer bli problemfritt och lätt,
men det kommer bli innehållsrikt och starkt.
För nu är vi här. Nu är vi tillsammans.
Mette-Marit, jag älskar dig!"

Så himla fint.
Och med ens blev jag 5 år igen och önskar att jag också var prinsessa i ett vackert slott
med en prins som älskade mig.
Det var enkelt när man var liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback