Märker du hur fort det går?

Jag blev väckt för över en timma sedan av min moster som ska hit och packa.
Trött som en galning men jag tog mig minsann upp ur sängen och in i duschen.
Nu har jag legat i sängen påklädd och klar i väntan på kartonger, i över en timme.
Fastnade hon hemma hos mamma undrar jag? Det verkar inte bättre.

Jag ligger här som ett barn på julafton och väntar på kartonger.
Minst hela köket ska packas ner idag, det är mitt mål, sen får vi se hur långt kartongerna räcker.
Jag kommer med andra ord leva i kaos, men ju fortare jag är färdig desto kortare kaos.
Inom nästa vecka borde jag vara ute ur bunkern.

Nej, jag ska koka ett ägg och vänta på att hon kommer.
Hej med er.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback