Money will never be my friend.

En heldag på stan än en gång idag igen.
Givetvis har jag jobbat en del och därav inte befunnit mig i bunkern
men sedan blev jag även "inbjuden" till Lindex efter stängning
där jag shoppat upp en hel del pengar, på bra saker som tur är!
Lite juleklappar, lite fint till mig och en trasig ögonskugga för att ge några exempel.

Efter shoppingen bjöd jag mamma på middag på jobbet.
Av någon anledning går vi alltid dit och äter.
Nu är det ju som så att ett ställe stängt och de andra har jag aldrig ätit på,
kanske är jag rädd att testa något nytt eller så är jag bara hemvan.
Jag vet ju vad vi erbjuder och jag älskar både mat och vin!
En trevlig kväll har vi haft men nu är jag dödstrött.
På riktigt dödligt trött!
Så jag ska sluta kolla på den dåliga kriminalfilmen från tidigt 80-tal och sova.

Give me some rest.

För övrigt står det mig upp i halsen.
Att inte veta varken ut eller inte kan vara befriande ibland,
men så tvärt kan det också vara förjävligt.
Rent ut sagt.
Mer kan jag inte förklara. Än att jag önskar på svar ifrån någon.
Vem som helst som kan berätta något vettigt.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback