Oh my.

Gott folk, jag har haft ännu en bra dag och känner mig nöjd!

Håret hann bli färgat och sedan fikade jag med fröken Molitor på stan.
Vi hann snacka en massa skit och jag har inte varit så sugen på ett café som jag är nu.
Aldrig vet man hur det blir med den saken, men jag är övertygad att vad som än händer blir det bra!
Sedan gick jag på jobbet och försökte få lite med hemsidan samtidigt som jag serverade några människor.
Men de var himla få idag, det blir väl så innan jul kan jag tro.
Om man inte går ut med jobb och företag vill säga!

När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och här har jag legat och gjort absolut ingenting.
En massa strunt enbart kan man tycka.
Men det är himla skönt att ta det lugnt!
Trots att jag egentligen velat packa lite saker i flyttkartongerna jag köpte idag.
Mamma hade nog dessvärre aldrig tid att komma hit med dem, så jag får vänta tills imorgon.
Men på plussidan får jag hjälp av mostra mi då, känns himla bra!
För hela flytt-grejen börjar kännas lite stressigt nu. Det är innan nästa vecka jag måste vara färdig!
Jag hade inte riktigt förstått att jul var så nära inpå.

Nu måste jag sova. Angelica väcker mig när hon skjutsar barnen.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback