Om du lämnade mig nu.

Ett halvt dygn har gått men nu är jag hemma igen!
Fikade med Sandra idag på förmiddagen som planerat,
riktigt gott var det verkligen. Så gott att tiden sprang iväg och vi inte riktigt hann prata mycket.

Nu är jag efter jobb och många om och men hemma.
Lite hungrig, knasigt nog eftersom jag åt paella för bara 3 timmar sedan.
I alla fulla fall så är jag inte i bunkern, utan i nya lägenheten.
Det är kaos här med, men lite bättre än vad det var förut
eftersom hela stället är mycket större än vad bunkern var!
Mor, moster med man och en vän till dem flyttade allt åt mig. Jättetack och jättesnällt!
Nu återstår det bara för mig att få upp allt ur lådorna. Wish me luck..

Jag trivs redan i alla fall, det känns riktigt luftigt och skönt i jämförelse med hur det var förr.
Jävla lyhört dock när jag nu hör en massa dunka-dunka spelas någonstans.
Men vem bryr sig om hundra år?

Måste sova. Orkar inte packa upp mer idag, är helt slutkörd.

Kalinixta!

Kommentarer
Postat av: Missjeni

Alltid skönt när man trivs direkt i en ny lägenhet :) Samma för mig när jag bytte, även fast det blev till de mindre så trivs jag tusen gånger bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback