One too many.

På tal om absolut ingenting är det nu mycket mindre än en vecka innan Mona kommer hem.
Mycket, mycket mindre och minnet sviker mig. Men en gissning är att hon är hemma om några dagar bara.
Fast då fortsätter resan i och för sig direkt till Boden, så efter nyår ses vi.
Lagom i tid tills när de andra fröknarna drar.
Julia mitt hjärta åker förmodligen till France och blir sofistikerad
medan Sandra åker till Thailand och dricker hinkar och käkar ris.
Himla roligt för dem båda, men trist för mig. Tur att Mona kommer hem så jag har någon att slösa tid med.

Nu måste jag snärta i lite kläder och ta mig ner till stan,
en fika står på schemat och så ska jag kolla på nya täcken och kuddar.
Jysk ska visst ha schyssta priser nu, och till en ny säng måste man ha nytt täcke.
Ett åtmistone, eftersom jag bara har ett för tillfället.

Hur som haver. Jag svamlar för mycket.
Ha en underbar dag!

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback