Upp-och-ner-på-en-minut.

Allt känns redan mycket bättre. Jag kom nog in i ett down-moment tidigare.
Men redan på måndag, tisdag eller onsdag om jag så vill beger jag mig till fjälls.
Där ska jag umgås och ha det mysigt med familjen och så ska det firas nyår.
Vad det lutar åt för tillfället är att bara stanna i stugan med familj och moster med familj.
Men man vet aldrig.
Elin & Jennie har lyckats dra iväg mig på diverse äventyr förr och det är nog inte helt omöjligt denna gång heller.

Tydligen så kommer Maria också vara där och kanske till och med Sofia.
Med andra ord har jag världens chans att träffa flera stycken små sötnötar och det känns bra!
Men främst och viktgast ska jag vila en hel del och bara vara.

Månaderna framöver är lugna när det gäller jobb, men jag lyckas på något vis alltid ta mig vatten över huvudet.
Det här med nyårslöften känns extremt överskattat och jag tänker inte ljuga ihop något som ger mig massor med press
från första januari och som jag sedan bryter bara veckan efter eller så. Det är så meningslöst.
Istället ska jag försöka lova mig själv att ta bättre hand om mig och att sätta hårdare krav när det gäller mitt liv.
Alltifrån jobb som bara att ta mer tid till att njuta och må bra.
Vi får se hur det blir med den saken! Men det är något som behövs. Även om det kan bli svårt.

Den där väggen känns så långt borta men ändå så himla nära.
Som en balansgång och jag har fan alltid haft dålig balans!

Keep your fingers crossed that this will be a good year!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback