I need more time.

Jag hann med mig en del igår.
Med hjälp av mamma så åkte vi till Önsta och fick åtminstone en liten del gjort.
Dammsugaren och diskstället är nu var de hör hemma, hos mig!
Har kvar att torka lite där uppe, både golv och damm. Sedan är allt klart!

Här hemma har det varit kaos i mängder.
Men nu börjar jag få lite ordning bland allt skräp.
Det finns inget värre än småsaker som ligger överallt,
jag önskar jag bara kunde slänga skiten.
Men så är jag sådär sentimental och klarar inte av att slänga någonting.
Antingen tror jag att de kan vara bra att ha någongång, mest gällande kläder,
eller så har jag något skumt litet minne till varje grej och då måste de få vara kvar.

Allt porslin får dessvärre inte plats. Köket här är mindre än köket jag hade.
Helt sinnsykt. Just nu har jag proppat in grejerna bara för att få dem ur vägen.
Det får bli min provisoriska lösning tills jag köpt alla möbler.

Nej, nu måste jag verkligen kila ner på stan.
Det börjar bli ont om tid för allt jag ska hinna med.
Sista dagen på jobbet fram till annandagen. Skönt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback