Well, this is your life.

Nu har jag ätit min goda sås som inte alls blev lika god som tänkt,
det hela förstördes nog allramest då jag tvättade för hand ungefär hela garderoben.
Jag glömde helt enkelt av vad jag hade hätt i redan och var som skulle göras.
Men det gick att äta, helt klart.

I alla fulla fall går dagen segt. Nu har Svenska Hjältar börjat, och jag missade det.
Därför ska jag nu röka lite snabbt och sedan kolla på det.
Helt säkert kommer jag lipa sönder mig för att jag blir så himla rörd.
Vilken tur att jag är utan smink idag!

På tal om rörd och berörd. Jag gråter tydligen jättelätt nu för tiden.
Som igår när vi fick in ett luciatåg på jobbet.
Helt galet känslig blev jag och höll nästan på att börja lipa.
Mäkta konstigt!

Nu är jag i alla fall hemma själv och då får jag grina så mycket jag vill.
Men jag ska njuta av de där tryfflarna också,
knäppt nog glömde jag bort dem också och tryckte i mig en påse kryptoniter.

HEJ TANDTROLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback