What you don't have in your head.

Jag lever härmed i  kaos gott folk!
Mostra mi kom efter många om och men, fast bättre sent än aldrig.
För när hon var här var vi grymt effektiva och därav är nu hela köket,
alla skor och dvd-skivor nerpackade.
Allt jag ska göra innan jag duschar imorgon är att slänga ner hela garderoben i sopsäckar
och sedan hoppas på att tjejen som bott där innan tillåter mig att komma in i förtid.
Då blir det flytt redan imorgonbitti för vissa saker och det känns mäkta bra!

Jag hoppas, hoppas, hoppas att det kommer gå vägen.
För att leva i kaos efter att ha blivit den pedant jag blivit på senare tid,
det är fan ett rent helvete!
I alla fulla fall.

Det har varit full fart på jobbet och jag började tidig eftermiddag.
Allt gick väl inte helt rätt, jag kraschade en miljon flaskor på rad.
Det händer så lätt och det var lätt avklarat.
Ingen gjort illa sig och ingen fick något på sig, det är det allra viktigaste!
Måste erkänna att det känns som ett stort framsteg att jag inte bröt ihop denna gång,
det var ju just det som hände sist när jag small in i väggen.
Och så var det första gången sedan jag kom tillbaka till jobbet,
så lite nervös har jag varit på vad för reaktion som skulle komma ut denna gång.
Tydligen samlar jag till mitt bröllop? Eller vad Jessica sa.
Det vore ju jävla dumt att börja nu. Jag borde samla till en karl först.
Skicka hit en passande från var som helst tack.

Nu måste jag sova för imorgon ska jag upp tidigt i ottan och försöka få lite gjort.
Sedan börjar jag jobba redan på morgonen.
Lite mer pengar till min kassa, det behövs denna månad mer än någonsin!
För nu ska här investeras i en ny säng - min rygg dör på mornarna!
Sov sött.

Kalinixta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback