Whatever makes you happy.

Fy bubblan så trött jag är. Det är nästan lite löjligt.
Det kan ju i och för sig bero på att klockan närmar sig fyra på morgonen
och att jag fortfarande är vaken!
Men tji får den som sover för länge om dagarna.

Kvällen har varit relatvivt smärtfri.
Alla åsikter är ju delade och ibland undrar jag om man alltid måste vara röv-slickar-trevlig?
Även om det nog är det jag gör bäst, om det inte har att göra med familjen.
Ibland tycker jag lite synd om dem, då de får höra allt skräp som händer
och om jag skulle vara irriterad går det ut över dem och ingen annan.
Men familjer är ju såna. På gott och ont!

Imorgon har jag tänkt att jag ska försöka åka hem till mamma på berget
där jag ska tvätta och må lite gott för en stund.
Sedan åker jag tillbaka till bunkern och börjar packa har jag tänkt,
lika bra att få det gjort fort som tusan!

Nog för idag. Jag kan inte vara vaken längre.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback