Why ski when there's after-ski?

Inget mer slappande här för min del inte.
Fan, man blir seg av fjällen alltså. Fast på ett skönt sätt.
Mor & Peter är på väg hem från Funäs med en nygipsad fot.
Tipptopp tycker jag eftersom jag redan städat stugan och därför inte har mer att göra idag.
Förrän ikväll vill säga..

Men som en blixt från klar himmel ringde Jennie lilla och berättade om After Skin,
så jag ska slänga på mig ett ansikte och hoppa i något bekvämt för att sedan dra dit.
Helt okej, eller mer än okej! Det ska bli så roligt att träffa Elin igen också.
Sist vi sågs var allt kaos och jag tyckte hon var dum i huvudet och vice versa.
Som en jävla jordbävning var det här då.
Men man växer från och i varandra och nu ser jag bara fram mot att träffa henne!
Hon kommer alltid vara en av mina pärlor. So to say.

Nej vet ni vad. En öl på det här så är allt perfekt!
Och jag hoppas alla får en bra kväll!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback