You give me joy and im thankful for everything you give me.

Åh herrejösses vilken underbar födelsedag jag hade!
Och tisdagen har inte varit så pjåkig heller.

Nu är jag 22, ett år äldre och ett år visare.
Det stämmer faktiskt denna gång.
2008 har lärt mig mycket och jag har lärt känna mig själv lite mer.
Eller lite mindre hur man nu vrider på det.
Jag har åtminstone lärt mig att jag måste ta hand om mig
och att det inte går att trycka ner allt och slita på som vanligt jämt.
Alla behöver tid för sig själva och tid att återhämta sig.
Mycket viktigt!

Hur som haver. Jag fick en helt wonderful hushållsmaskin med elvisp och allt i ett.
Jag blev jätteglad! Av mormor fick jag Leilas bakbok "A piece of cake" som jag älskar!
Mostrarna gav mig ett presentkort på en inredninsbutik, i like it.
Av lillasyster Ellen fick jag en mugg med texten "Världens bästa syster"  och en jättefin
tavla med motiv av Marilyn Monroe på en strand.
Av lillasyster Malin med karl fick jag de fina ljusstakarna ICA har designat med Röda Korset,
fina och så går det mesta till en god sak. Helt underbart!:
Pappa kom förbi och jag fick 500:- att köpa mig något fint för.
Med andra ord en bra födelsedag. Jag fick vad jag önskade mig och lite mer. Tack alla!
Vill även tacka alla för alla gratulationer jag fick på telefonen och på Facebook.

Ni är alla underbara och jag är tacksam att jag har så många vänner!

Filakia polla
and
Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback