Alla som inte dricker vin.

Nu sitter jag och Yoursofine här och pimplar vin.
Det är gott, det är gott!
Vi saknar dock en viss fröken fräken, men vi får klara oss utan henne idag.
Tyvärr.

JObbet gick bra idag, vi hade vårt lilla att göra min babe och jag.
Men som vanligt så sprang vi häcken av oss och kör upp resten någonstans.
Inte en lugn stund här inte.
And that's how we like it.
Ja, inte att köra upp resten någonstans kanske. Men i övrigt.
Jag antar att ni fattar.

Men nu ska jag lägga ner herr dator för natten
och prata strunt med Yoursofine istället.
Här försöker man hitta något att göra,
men på en torsdag som dessutom valt att vara den här föraktade dagen
ja då går det inte bra kan jag få lov att berätta!

Pimpla-pimpla-pimla go'vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback