Blogg på begäran.

Jag har fan blivit tillsagd, jag tror fan det är läge att börja blogga innan Yoursofine hugger hövvet av mig.
Jag vågar fan inte våga.

Till att börja med.
Lägenhet nr.2, den tog jag så det skrek om det.
Först och främst så blev jag lite skraj när jag såg namnen på postlådan,
men jag är inte den som är den inte.
Vafan, värre saker har jag väl varit med om.
Källarvåning, ingen kan se in. Tacka gudarna för det!
Stort kök. Bra där! Då kan jag laga alla mina goda middagar till Fröken Wallinder som jag lovat.
Synd bara att "mitt rum" blev desto mindre.
Än en gång så är jag inte den som är den. När fan är jag hemma egentligen?
Herr Jonsson ska tydligen flytta in, det gillar vi.
Då slipper jag köpa katt, jag som hatar katter.
Verkligen piss-hat-hatar-fy-satans-hatar!
Sen så är jag som ett litet barn på julafton tycker vissa,
det har att göra med att jag har världens idéer.
Nu ska här målas och stojas, och fejas!
Synd bara att jag varken ska måla eller feja. Stoja kan jag fan!
Eller?

Nu sitter Yoursofine här och tjyvläser innan det ens är uppladdat.
Det gillar vi inte!

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback