Can you get any luckier?

It's my lucky day!
Igår vill säga.

Från att ha haft en pissdag hela dagen innan blev igår bättre än väntat.
Allt gick min väg. Och det där är faktiskt ingen överdrift.
Det gick helt och hållet precis som jag ville!
Först och främst fick jag meddelande av HM som meddelande att
mina kläder kommit ner och bara var att hämtas ut. Bra, men inte bra nog.
Sedan fick jag pengar. Därefter gick allt som jag ville.
Jag letade ett linne jag köpte häromdagen, alla hade tagit slut, förutom ett i M, precis vad jag behövde.
Jag fick ett meddelande av K.Jönsson som berättade att datorn var tillbaka
och bara var att hämta ut, "garantikvitto ska medtagas", vilket gjorde mig alldeles nervös.
Vafan, jag tappade ju det där kvittot samma dag som jag fick det.
Vi tänkte testa ändå.
Men när jag står där på stan och röker kände jag efter i fickan och vad hittar jag?
Garantikvittot.
Ett skrik, glädjeskutt och knepiga blickar från resten av befolkningen senare var jag åter igen
tillsammans med min man. From now til eternity, typ.
Fröken tog hela dagen som ett teckan på att vi skulle komma in till Petter,
vilket vi gjorde. Utan några som helst problem. Det var fan tomt.
Men, till att börja med blev kvällen värdelös då jag pajade mittenbältet på Yoursofines mammas bil.
Det fastnade liksom i grejen och vägrade släppa taget. Paniken steg.
Men en kisspaus senare fick jag på något magiskt vis loss den.
Från och med det kunde det inte bli annat än bra.
Så, vi stod där längst fram under spelningen. Stället var i stort sett tomt.
Ändå lyckades vi få några nötter bakom och bredvid oss som skulle puttas, trängas och jävlas.
Men vad gör man inte?
I vilket fall tog kvällen slut och jag blev less på att vänta på alla för att gå till bilen.
Fylledravvel och sånt som tillhör, det var jag helt enkelt inte på humör för.
Så jag pinnade på. Och när jag gått en sisådär 10 meter. Vad hör jag?
Mansröster.
Där uppe på balkongen står hela grabb-gänget med cigg och bärs i högsta hugg.
Så några slagord, frågor och förklaringar senare har vi gjort klart för dem
att vi faktiskt åkt 2 gånger från Sollefteå till olika ställen nu för att se dem.
7e mars gäller det i Åre igen, det var vad vi hörde och redan hört.
Frågan är om det är värt det..

Jag svettas ihjäl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback