Jävla hjärngympa.

Vin-drickar-kväll mitt i veckan, det var grejer det!

Vad som kändes som en bra idé igår
kanske inte känns lika bra idag inte.
Men vi hade väl roligt, och det är ju huvudsaken.
Eller?

Det snurrar fan i allas skallar.
Jävla satyg och hålla på med liknande.
Låt hövvena vara, det blir så jobbigt annars.
Vad säger man?
Det har blivit tomt och allt som finns bara snurrar omkring.
Jag har så mycket att greja i nu,
vill bli miljonär så jag kan göra min nya lya grym.
Alla kärahjärtanes kommer vara varmt välkomna.
Det känns helt sinnsykt. Jag kan egentligen inte smälta det hela.
Ångesten kommer och går, kommer och går.
Kanske är det bara någon som vinet från igår gör med mig.
Eller så är det så att jag inte är ready to go..

Det här är början på något stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback