Lycko-kick för flera år framöver.

PS.

Jag har en god vän som jobbar på ett ganska stort ställe här i stan.
Stort ställe som till ytan alltså, ingenting annat.
Dit brukar barn som vuxna gå och kolla omkring eller bara hänga.
Ibland ändå tills mina goda vänner och dess arbetskamrater är
tvungna att gå fram och be snorungarna dra därifrån.
I alla full fall så var jag och fikade med allrakäraste Julia igår
när det vibrerar till i telefonen. Jag läste meddelandet och fattade noll.
Svarade. Fattade ännu mindre. Svarade igen. Fick tillbaka igen och bröt ihop.
Jag skrattade så jag grät och det var så jävla vansinnigt roligt.
Okej, det här är nog en intern-grej.
Men,
det är roligt nog att skriva ner. Det kommer bli min lycko-kick ett tag framöver.
Herrn i fråga, min gode vän, är ett jävla bra lycko-troll.

Sms 1:
Men åh! Jag är så less på chewbacca...
Mitt svar:
På vem?
Sms 2:
Rullputten som låter som Chewbacca.
Mitt svar:
Vem är det?
Sms 3:
En vrålande mongis som skötar kärringarna rullar hit 3 ggr om dan.

Det var där det gick upp för mig..
Mitt svar:
Men X, det är min 3männing X.
Sms 4:
Säkert
(Jag kunde fan höra herrn säga det,
så jävla du-är-dum-i-huvet-Carro-och-jag-tror-dig-inte.)

Till saken är att det är sant.
Han är söt.
Men,
det var så jävla fult att jag tror jag dör.

En vrålande rullmongis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback