Porr-sms mitt i natten.

Nattens roligaste:

HJÄLP! vad svarar man på sånt här "tell med, vad vill du göra? X är lite dirty nu, haha"

Kissa-på-sig-roligt. Helt klart!
Vad jag än föreslog dög dock inte,
svaret blev för er kan jag avslöja:
"Vad vill du att jag ska göra?"

Torrt. Kort. Koncist. Precis något jag skulle ha gjort.
Men vafan, porr-sms mitt i natten.
Vad är det för skummisar jag rör mig bland!?
Vart är världen på väg?

Att min mor nu läser det här och dör av nyfikenhet i vem som fått sms:et
är nästan roligast, det kan ni hoppa upp och sätta er på.
Jag kan avslöja så mycket att det är ju inte jag i alla fall, tack och lov.
hade jag kissat på mig av skratt, på riktigt.
För övrigt så har jag ännu inte fått ett vettigt svar angående klamydia i näsan/ögat,
men det ska tydligen inte färdas ner till de nedre regionerna efter vad jag förstod.
Det är konstigt det där..

Lik fröken Gynning? Det är det värsta jag hört på länge.
Är jag så jävla dum-jävlig? Men hon är rolig åtminstone. Det är ju ett som är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback