Sju sjuka sjömän.

Det blåser storm mina pirater.

Idag är jag banne upp tidigt,
det är det ingen som kan säga något om.
10.30 ringde klockan och jag snoozade
väl på ett ungefär en sisådär 14 minuter.
Sedan steg jag upp,
sängen kändes som ett jävla kylrum
men då ska vi inte snacka om vad resten av
huset känns som nu när jag väl är uppe.
En dusch på det här så är jag varm igen!
Det blåser liknande något som hänt i en saga,
vet inte om jag törs gå ut och röka .
Who knows,
jag kanske blåser iväg som Dorothy och hela huset.
Tar mitt pick och pack till skogen mitt i sjön,
eller vart var det nu jag bodde?
Måste tvätta alla mina inköp från helgen innan jag flyttar.

Hittade för övrigt en låt som påminner om Malung så vansinnigt, bland en massa rat.
Har nött den ända sedan inatt och fortsätter idag.
JAG SAKNAR ER ALLA!

Vad spelar du för instrument?

Kommentarer
Postat av: evans

Äntligen en blogg som inte skriver om det underbara vädret! Här stormar det också. Jobbigt, men jag tror att det inte skulle hålla i sig så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback