Update för en tid framöver.

Jag har ingen tid, ingen ork eller fan knappt råd.
Det vill säga att informera om mitt till synes meninglösa liv,
men vet du? Du har fel.
För det första har det massor med mening och jag är inte bara
en sån där, hur var det du sa, partyprinsessa?
Whaat!? Långt därifrån. Fullast-med-mest-kräks-i-toan, dvs. partyhäxa.
Det är mer jag.
Tid har jag inte på grund av mina kusiner som vill leka,
lilla Hugo är sjuk och nu ska vi mysa i tv-n,
vilket för övrigt är något jag behöver.
Natten spenderades vaken, even more than usual. Att det aldrig kan bli riktigt tyst.
Därför är jag snor-trött, för att använda mig av ett uttryck som innehåller kroppsvätskor.

Jag har inte tid med er. You're nothing compared to what I have!

Fröken fräken har lagt ut bilder, jag gillare!
Och min nya gröna kjol är en favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback