Update om ingenting.

Plötsligt händer det.
Eller?
All ork bara försvann. Tomhet.
Varken en rad eller två, det finns ändå inget att säga.
Men jag gör det ändå, bara för att.

Fredag. Fick månadens inkomst.
Katsching. Sådär, mäkta nöjd.
Drev ner till krogen med Yoursofine,
drack vin, träffade allrakärasteJulia som nu flytt Sverige
för en lång tid framöver och som jag kommer
sakna sönder nu när hon är längre bort än
bara på andra sidan gränsen.
Take care sweety.

Lördag. Jobbade. Visade runt en nykompling.
Drev ner till krogen med min snygging
där vi drack mer vin, dansade och hade roligt.

Söndag. Väckt av mor.
Torr som en jävla öken i halsen
och hövvet levde rövare som en annan
740raggare. Vafan!
Ville mest bara dö och somna om.
Men inte det inte, här skulle det skrivas kontrakt på min lya
och andra jävelskap så det var bara att kliva upp och försöka se pigg ut.
Skrev på papperet och sen for vi till Sundsvall.
Helvetes jävla fansfan!
Aldrig mer IKEA. Det lovar jag och svär på.
Inte förrän den här ångesten lagt sig.
Jag trodde jag hade i stort sett allt jag behöver,
men väl där så hittar jag väl hela satans köpcentrat som jag
känner mig tvungen att köpa ungefär.
All denna lön som kändes så skön på fredagen rann ur mina händer
och än är jag inte klar med inköpen heller.
Jag tror jag dör!
Ibland önskar jag att jag vore typ, Paris Hilton..

JAG SKA ALDRIG MER FLYTTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback